Subject: eelnõu_Projekteerimistingimuste määramine Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee põhiprojekti koostamine osas arvamuse küsimine -11185 Hüüru-Alliku-Saue tee L21, L25
From: "Indrek Brandmeister" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
Cc: "Saue Vallavalitsus" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Jun 2025 16:18:50 +0300

Tere

Edastame teile kui kinnistuomanikule projekteerimistingimuste eelnõu ja 
selle lisad.

Eelnõu avalikustatakse ka siin 
https://sauevald.ee/ehitus-transport-ja-keskkond/ehitus-ja-planeerimine/projekteerimistingimuste-avatud-menetlused

Eelnõu osas palume teil arvamust avaldada hiljemalt 15.06.2025 aastal.

Kui te arvamust ei avalda tähtaegselt, siis eeldab vallavalitsus 
ehitusseadustiku § 31 lõike 6 alusel, et nõustutakse eelnimetatud kinnistute 
jalg- ja jalgrattatee ehitamise projekteerimistingimuste väljastamisega.

Lugupidamisega

Indrek Brandmeister

teedespetsialist

GSM  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>